Tuesday, September 25, 2012

SLIM, CANTIK & VOGUE DENGAN SDII


KORANG PERCAYA TAK PRODUK NIH BOLEH BUAT KORANG NAMPAK LAGI 
SLIM, CANTIK & VOGUE? 


Ok saya just nak share pengalaman saya yang baru nak sampai 2 bulan nih ambil produk nih.. Citernyer mcm nih sbb saya dh tension sgt tgk badan yang gedempol nih lepas bersalin anak no dua berat saya 68kg maintain kt situ jer tk bergerak pn.. Orang kata kalau breastfeeding blh turun banyak kg jugak tp yer lah kan itu hanya mitos jer depend atas sesetengah orang jugak..
Ok long stories cut short ok... Saya try consume produk nih lepas tekad sgt nk kurus.. Time tuh anak kedua saya baru 7 bulan dan saya mmg menyusu sepenuhnya! Ya FULLY BREASTFEEDING MOM yer... Mula2 anak pertama dulu saya cuba satu produk namanya H****LIFE. Tak dinafikan mmg ok utk breastfeeding mom tp anak saya cirit-birit so saya kena stop... Saya teringin juga nk try produk SDII nih sbb katanya selamat utk ibu menyusu.
Menariknya bila saya cuba minggu pertama, hari ke-4 ALHAMDULILLAH anak saya ok tk cirit-birit atau sembelit. Jadi saya teruskan dan menakjubkan saya timbang dh turun 2kg time tuh!! Happy sangat tak terungkap.. Saya pn teruskan usaha saya sehingga kawan-kawan pejabat saya mula tegur dh nampak perubahan terutama muka dan lengan saya.
Masuk minggu ke-4 saya dh turun 5kg!! YA turun 5kg ok?!!! Berat yg saya nk target ialah 50kg kalau boleh. So kalau korang nk tau dlm masa 2 bulan saya dh turun 9.5kg!!! Sekarang berat saya dh 58.5 kg!! Seluar2 lama & bju2 lama zaman bujang dh blh pakai.
Yang ajaib nyer dulu zaman bujang berat saya 53kg tp seluar lama saya sendat2 jer pakai tang peha nih tapi dengan berat saya 58kg tang peha nih tk sendat pn!!! Mmg betul kata kak Azliah Muhamed (Upline New Image) SDII nih die shaping sekali badan kita..

Korang kalau tk percaya cubalah try mmg jadi punya. Kalau berminat PM saya di Facebook Zareen Razak atau email saya di zznewlook@gmail.com atau nazreen_veen@yahoo.com.

Ok update seterusnya saya akan letak gambar saya sebelum dan selepas yer :)

No comments: